torsdag 1 mars 2012

Vattnet kokar över här hemma...

Eller nästan iaf. Våran vattenkokare har gått sönder och läcker vatten. Jag glömmer bort det varje gång och bränner mig. Så nu måste jag införskaffa en ny. Jag vill ha en i retromodell och såg en som skulle passa när jag sprang i på Lagerhaus förra veckan. Men helst vill jag ha en vit. Den vita såg jag på Netonnet och känns mer lockande. Synd att det kostar pengar bara...

Vad tycker ni?






PS. Jag ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering här i bloggen. Jag har fullt upp med en C-uppsats som ska skrivas. Ett första utkast ska in imorgon... Sen händer det inte så mycket på varken inrednings- eller pysselfronten och då glömmer jag liksom bort att skriva här. Men jag ska bättra mig. Jag loovar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Deeeeeen rosa var sjukt fin.