tisdag 27 oktober 2015

Höstkänslor.

Höstkänsla deluxe. Det var vad helgen bjöd på. I lördags höstmarken på Alv med fina vänner och härligt väder. På vägen dit körde jag en impulsiv fotosession med Elvin i en liten skogsdunge. Resultatet ser ni nedan. Jag är så otroligt glad att jag lyckades få en kanonbild bland alla galna miner och rörelser.

I söndags var mina föräldrar här och hjälpte till att städa både inomhus och utomhus. Ute plockade vi av äpplen från träden och gjorde must och lagrade de allra finaste i matkällaren samt städade garaget. Inne har vi rensat, slängt sorterat och det känns så skönt inombords. Berget av ouppackade kartonger är inte längre ett berg. Och alla småsaker, typ batterier, glödlampor och sladdar, som låg huller om buller, är nu fint organiserade i olika lådor. Det är mycket kvar att göra men det är under kontroll och den känslan är viktig. Jag tycker tom att det ska bli kul att ta tag i det sista nu.

Inga kommentarer: