onsdag 4 maj 2011

Dagdrömmer om fina saker


När jag ska vara fokuserad på tex skolan och verkligen måste plugga, just nu i stort sett hela tiden för att hinna lära mig allt till tentadags, drömmer jag mig bort. Nu drömmer jag om alla fina saker jag behöver och vill ha! På min önskelista finns många grejer. När jag fyller år om en dryg månad hoppas jag att en liten, liten bråkdel av sakerna blir mina. Men det är inte därför jag har en önskelista. Det har jag alltid en! Jag tycker om att skriva listor av alla slag och visst är det skönt att bocka av det som står på?

- Kuddar från Svensk Tenn

- Yankee Candle Clean Cotton

- Kastruller i alla storlekar

- Stort och litet olivträd

- Träningskläder/presentkort

- Bok av Haruki Murakami
- Skålar modell större från Ib Laursen
- Reebok Easytone Reeinspire II

- Randiga muggar från Tine K

Inga kommentarer: