fredag 6 maj 2011

Trött på mig själv.

Gah, jag glömde alla viktiga saker i skolan idag. Plånbok, pluggsakerna och lypsyl. Det innebär att morgondagen blir mycket besvärligare än vad den kunde ha varit. Mina läppar kommer att vara torra, för jag måste ha min bisalva minst once a day, jag måste plugga vid datorn med papper som inte är uppdaterade och jag har inga pengar att köpa mat för.

Vad trött man kan bli på sig själv ibland! Sen har jag ätit några Polly för många ikväll och det känns inte okej nu. Men det finns ett liv före tentorna och ett liv efter, och i det senare ska jag bli oerhört mycket nyttigare än vad jag har varit de senaste veckorna. Jag hinner inget annat än äta och plugga just nu. Fy!

1 kommentar:

Cilla sa...

Ta det lugnt Emma! Du får plugga så gott det går och pengar kan du få låna av mig. Det andra löser sig!

puss