tisdag 17 maj 2011

I vår tvättstuga

Två av Ullaredsköpen som jag är nöjd med. (Jo, det finns några som känns onödiga i efterhand). Men dessa burkar fyller verkligen sin funktion. Och så ser det lite roligare ut!

Det är allt jag orkar med ikväll. Inget roligt inlägg alls. Utan mobilen skulle jag inte blogga alls för tillfället. Jag tycker att det är mer inspirerande att skriva något till en bild. Och så inbillar jag mig nog att det automatiskt blir ett bättre inlägg bara för att det är en bild med. Att man liksom kommer undan med en tråkig text då. Sen att bilderna i sig är dåliga tycks jag bara reflektera över i efterhand. Vad tycker ni?

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Louise sa...

Vilka fina burkar! Dom hade jag också köpt ifall de hade funnits när jag var där i mars.