söndag 1 maj 2011

Första maj välkommen...

1 maj är redan här. Vad hände med april? Äsch, jag gillar maj bättre ändå! Det är många roliga saker som händer i maj, förutom mina tre tentor som inte alls är roliga. Eller många och många, några födelsedagar, kanske ett inflyttningsfika eller två, öltält och festligheter i dagarna två och förhoppningsvis massa sol! Det räcker för mig. Sen kommer juni med sommarjobb, födelsedag, midsommar och kanske loppis. Jag gillar att ha saker att se fram emot, stora som små, och försöker att se det positiva även i små saker. Jag ser ju för sjutton till och fram emot att sätta in alla recept, som ligger i en överfull låda, i en pärm, läsa böcker, inte studentlitteratur, och att äta frukost på balkongen!

Min paus är nu över och jag återgår till plugg med Milans match i bakgrunden.

Inga kommentarer: