tisdag 29 november 2011

Nu är jag nyfiken på riktigt.

Jag är en sån där bloggare som bara kör på och inte funderar så mycket. Alltså funderar på vilka ni är, varför ni skriver kommentarer så sällan och gillar extremt lite. För det är inte därför jag skriver. Ett år har passerat och ni är några fler nu än när jag började och jag gillar att det är lite lagom. Jag kör mitt race och har egentligen aldrig funderat på att sluta. Jag tror att det beror på att jag inte tänker så mycket. Jag skriver när jag känner för det och lägger ut bilder som jag gillar. Jag känner ingen press och jag tror inte att jag skulle göra det om ni var 5000 heller. Följer man min blogg så gillar man den förmodligen på nåt sätt. Eller så känner man mig och vill ha lite koll.

Men nu förstår ni, är det så att jag faktiskt är lite nyfiken. Och eftersom att jag nästan aldrig ber er om nåt, kan ni väl ställa upp denna gång? Jag kan räkna upp kanske 20 personer som jag vet är här och läser ibland. Ni andra då?

Om ni vill får ni gärna lämna en kommentar! Men ni måste inte. Jag kräver inte. Det är inte min stil. Och jag blir inte ledsen om ni inte vågar eller vill. Bara lite extra glad om det skulle vara mer än två kommentarer när jag kommer hem i eftermiddag. Helst från två okända. Det skulle vara roligt. Så mina trogna och närmaste vänner, som i princip är de enda som kommenterar här, kan vila sina fingrar.

10 kommentarer:

linnéa karlsson sa...

Jag, din lilla kusin, läser din blogg :D Undrar om du har kvar trälådan? (vet inte om du blivit av med den) :)) Ha de bra, mvh linnea

Anonym sa...

Kusin nr två, på Blixt sidan läser också =)

Lisen Danielsson sa...

Jag tycker också att det är kul att läsa din blogg o följa alla dina briljanta idéer:)

frida sa...

Hej Emma!

Jag förstår precis vad du menar och jag är också nyfiken på mina läsare...man känner ju till ett fåtal av dem men absolut inte alla.
Jag är faktiskt också dålig på att kommentera men jag hoppas att du vet att jag läser din blogg och du är en stor inspirationskälla Emma!
Kram Körven

Anonym sa...

Linte läser minsann också :) hoppas du har haft bra vfu-veckor, vi ses på fredag :) kram

Johanna Hedqvist sa...

Jag läser också din blogg, fast det kanske du visste?! Kram Johanna Hedqvist

Cornelia sa...

Jag brukar med kika in här dagligen och läsa lite :) Hoppas allt är bra! kram/Cornelia

emma sa...

Jag kikar också in lite då och då....rolig blogg med många bra inredningstips:) emma p

Emma sa...

Vad roligt hörrni! Och jag blev gladare än jag väntat mig av nu när jag har koll på några fler!
Kramar

Anonym sa...

Vet precis hur du menar! Man undrar ju vilka som läser!?

Och jag gör det här hos dig ibland!!

http://ommittpussel.blogspot.com/

/Martina