onsdag 1 februari 2012

Vardagslyx.

Jag gillar verkligen vardagslyx. Det kan ju vara i princip vad som helst men nu handlar det om en tidningsprenumeration med en fin premie. Om man gillar modetidningar och lyxiga hårvårdsprylar ska jag tipsa om ett erbjudande som verkligen är värt pengarna. Kika här! Man får alltså 5 nummer av Elin Klings tidning Style By och ett riktigt lyxigt hårvårdskit från Kérastase för endast 188:-. Och det där lyxiga kitet kan ni läsa om här. Jag är svag för bra erbjudanden och kunde givetvis inte motstå. Det beror nog mest på att mitt hår för tillfället lever ett eget liv och jag har gett upp. Det är ful färg, det är torrt, det är oklippt... Jag lever alltid på hoppet och tror att det där überlyxiga inpackningen kan råda bot på åtminstone ett av problemen. Dagens tips!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Funkar inte inpackningen så prova den här http://eleven.se/macadamia-natural-oil-deep-repair-masque-10378.html, bästa ever!
Kul blogg, gillar dina tips!

Modetidningar sa...

Åååh, vill ha! Hittade denna sida där man kan få en prenumeration på 4 strycken för endast 99:-. Vet dock inte om man får någon premie eller hur :S Har ni testat den? kram på er.