måndag 11 juni 2012

100 dagar kvar.

Jag kommer ihåg när det stod 180 nånting på den där räknaren. Idag är det alltså 100 dagar kvar till BF. Jag tycker att det låter länge och det känns som en lång tid också. Nästan halva juni har ju gått, men hela juli och augusti ska också passeras och drygt två veckor in i september. Men, jag ska jobba 10 veckor från och med idag så jag kommer att ha annat att tänka på.

I några dagar nu har foglossningen verkligen spökat och ryggvärk i bröstryggen som gör att det känns som att den ska gå av har gjort mig lite småirriterad. Jag har varit totalt slut i kroppen efter att ha städat till och från sen i torsdags. Jag känner verkligen att jag behöver ta små pauser och vila nu. Kroppen säger ifrån och det är nog klokt att lyssna. Bubblan där inne aktiverar sig för fullt nu när jag skriver. Jag både känner och ser att det rör sig. När B sätter igång och gör volter är det inga problem för varken T eller nån annan att känna.

Idag är det även dags för besök nummer tre på MVC och det är första gången vi ska lyssna på hjärtljuden. Det ska bli väldigt spännande!

Inga kommentarer: