onsdag 6 juni 2012

På lördag är det dags för Kisa BK:s årliga loppis igen.

Jag sökte efter en bild på Kisa BK:s logga men hittade den här istället på min pappa. Haha! Den är från förra  året men samma tider gäller, fast det är ju 9 juni på lördag. I Kisa. Åk dit om ni gillar loppisar! Under ett helt år har de samlat på sig saker i alla kategorier. Jag har tjuvkikat lite och det finns väldigt många fina stolar till exempel för den som gillar just stolar. Det gör jag! Men vi får inte plats för fler, så jag får bara titta. Jag letar inte efter något speciellt men det har jag aldrig gjort och ändå kommit hem med flera saker. Nu verkar det som om vädret vill ställa till det men det skiter jag i.

Ses på lördag!

Loppis på lördag mellan 9-13 i Kisa.

1 kommentar:

Cilla sa...

Jag ser mycket fram emot lördagen :) Det blir premiär för mig ju! Vi kan väl höras om tid och hur vi ska åka. puss å kram!