måndag 18 juni 2012

Det växer och det knakar.

Magen växer, det syns tydligt. Så här såg den ut i vecka 18 och 23. Och foglossningen spökar från dag till dag. Men det är väl så det ska vara. I övrigt mår jag himla bra, förutom att jag är lite tröttare än vanligt på eftermiddagarna. Håller jag i gång så går det oftast över och jag är lika pigg som vanligt på kvällarna. Under helgerna då man är vaken lite längre känner jag mig tröttare och somnar utan problem. Men vaknar gör jag titt som tätt under natten. Oftast för att jag är för varm och det visar värmeutslagen som kan finns över hela kroppen på morgonen. Ibland ser jag ut som ett enda stort bett.

Lilla Bubblan där inne lever och är med mest hela tiden. Förra måndagen lyssnade vi ju på hjärtljuden men då sov den minsann.


Vecka 23+4

Vecka 24+5

Vecka 25+7

1 kommentar:

Theresa H. sa...

Vad härligt för er Emma! Stort grattis till din fina mage! Jag hade också foglossning from early on. Skittråkigt är det, men det är väl bara att bita ihop... :/ Från ca vecka 30 fick jag akupunktur mot det, det hjälpte. Det var min BM som satte den. Något att tänka på om du tycker det blir värre, hoppas allt är fint med dig för övrigt också! Stor kram!