måndag 11 juni 2012

Budgettips: handpeeling

För ett tag sedan var jag på en Mary Kay hudvårdskväll. Jag köpte en grym mineralfoundation, men det var inte det jag hade tänkt berätta om. Vi fick prova nån gelliknande kräm man smorde in händerna med innan det var dags för en peeling. Självklart kändes händerna underbara efter detta och självklart hade jag köpt det direkt om jag hade haft råd. Helst skulle man ju köpa de två produkterna ihop för bästa resultat- inte helt oväntat och hutlöst dyrt. Så, mitt lilla budgettips som faktiskt har bott i mitt badrumsskåp i ca två år, är en handpeeling från Dermosil för ynka 42 kronor. Ni hittar den här. Den duger gott och väl för en uppfräschning av händerna som känns betydligt mjukare och finare efter lite peelande. Ett mycket bra budgettips så här mitt i EM-hetsen! Jag måste lugna mitt nervösa hjärta inför matchen och laddar helt enkelt med lite bloggande om något helt annat.

Heja Zlatan!

Inga kommentarer: