fredag 15 februari 2013

Bara bra.

En helt bra dag, trots 5-månadersspruta, kan jag sammanfatta det som. Skönt! Babysång, BHV-besök, bilutflykt, helghandling, god mat och På Spåret. Och klockan är inte ens tio. Varför känns alltid mina fredagar så långa? Jag klagar inte, tvärtom, tycker bara att det är konstigt. Dom känns långa även när jag inte är ledig ska jag tillägga.

Lill-Plutt fick som sagt sin 5-månadersspruta idag. Och det gick jättebra. Lite gråt precis vid sticket men vid förra sprutan trodde jag att han skulle dö så en stor förbättring. Sen är han två månader äldre och det gör nog sitt. Han vägde in sig på 8150 gram, och mätte 68,5 cm på längden. Inte konstigt att jag tycker att han känns stor.

I detta nu ligger T i badet och jag pausar i sängen och Candy Crushar lite. Kvalité!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: