tisdag 3 september 2013

Det tar sig.

Men jag är långt ifrån nöjd. Ska headern vara i färg eller inte? Bilder eller bara text? Vad ska det stå? Är man som jag, nästintill perfektionist, när det kommer till sånt här så kan det ta ett tag att bestämma sig. Men nu har jag iaf börjat och då måste jag ju fortsätta. Som sagt, Elvin kan inte vara ett ultraljud för alltid.

Jag håller även på att göra min första fotobok. Och det lär väl inte bli några fler för jag kommer aldrig att bli klar. Varför kan jag inte bara nöja mig? Jag är hopplös. Det är därför klockan är efter 23 och jag inte ens är i närheten av sängen. Men jag måste ge mig på sånt här när suget väl kommer. Jag har nämligen tänkt att börja på den där fotoboken länge nu men inte orkat.

Jag tvångsavslutar nu och går och borstar tänderna istället.

1 kommentar:

Louise sa...

Skicka efter kort, förstoringar och fotoböcker, det tar lååång tid att bestämma sig och bli nöjd. Jag tänker hela tiden att jag vill få med den händelsen först och så många kort som möjligt. Hopplöst men imorgon måste det ske. Jag vill få upp korten mina ramar.