onsdag 3 juli 2013

Mental laddning.

Jag sitter i soffan med datorn i knät och surfar lite medan jag laddar mentalt för kvällens träningspass. Det är det första i #sommarfighten13 och jag räknar med att bli svettig. Jag har inte tränat i grupp på väldigt länge och känner den där prestationsångesten komma krypande. Jag är i bedrövlig form vad gäller styrka och kondition just nu. Men det är ju det som det ska bli ändring på nu så det är bara att bita i det sura.

Otur (men som tycks vara mitt normaltillstånd numera) har jag åkt på ännu en förkylning. En mildare variant än den förra än så länge. Hoppas det stannar där! Och det gör inte orken direkt bättre. Fast om jag ska se det positiva i situationen så kan min förbättring från och med nu bli riktigt bra.

Nu vaknar Elvin på balkongen så då är den mentala laddningen över. Kl 19 smäller det!

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Cilla sa...

Ingen prestationsångest Emma. Man deltar efter förmåga. Vi ska ha roligt och det är inte VM i vem som är bäst. Tillsammans är vi starka och har roligt :)

Kram!