onsdag 5 oktober 2011

Bild saknas

Jag har nästan alltid minst en bild i mina inlägg. Jag brukar knäppa av några extra bilder när jag ändå håller på. Jag bygger liksom upp en bildbank så att jag, när fantasin tryter, kan använda en bild och bara skriva nåt kort. Smidigt för en som jag som inte har så himla mycket att skriva om. Sen gillar jag bilder. Både att ta och att titta på.

Jag kan riktigt längta tills jag har ett hus, en trädgård, ett barn som skulle innebära renoveringsbilder, före-och efterbilder och söta barnbilder. Jag vill inte dela med mig av mitt innersta, men det yttersta går bra. Min blogg är ganska ytlig. Inte alls som jag. Inte för att jag är en djup person, men jag är inte ytlig. Jag har ytliga intressen som jag tydligen gillar att dela med mig av.

Så det här inlägget saknar bild (mest för att jag sitter på tåget och inte vill blända någon), men det kommer inte bli en vana. Jag tror även att jag vill säga att en systemkamera vore nåt för mig. Fast jag har iaf fått Photoshop och är väldigt nöjd med det.

En av bloggarna jag följer ska ha en Photoshop-skola i höst (samma som fotoskolan om ni minns) och jag längtar. Trots att jag har gått flera kurser så måste kunskaperna fräschas upp. Punkt.


Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: