onsdag 26 oktober 2011

A night off, tack!

Jag är schemafri imorrn. Sköönt! Det är stressigt i skolan nu och jag är inte så sugen på att gå i skolan när det är stressigt. Då är det sköönt med en ledig dag så att man kan jobba ifatt lite. Att ligga i fas funkar inte för mig. Jobba ifatt och jobba under press är mer min grej. Det är lite synd att mina skolkompisar också tycker att det är stressigt och lite tråkigt i skolan nu, för jag blir väldigt påverkad. Jag är en sån där person som ibland går runt och inte tänker alls. Bara tar dagen som den kommer. Alltså, jag planerar och skriver listor och har koll, utan att fundera så mycket. Konstig ekvation. Jag tänker inte så mycket på negativa saker. Så tror jag mer att det är. Oroar mig inte så mycket liksom utan att tänker att saker löser sig. Utan att vara orealistisk. Jag är väldigt realistisk. Oftast. Inte om ni frågar T kanske, så fråga nån annan jag känner.

Men det sagt, tar jag en night off och hänger i soffan med en kopp te. Sköönt!

Inga kommentarer: