måndag 17 oktober 2011

En loppis går i graven. En ny tar vid.

Jag är så glad över att vi gjorde Nio Vänners Loppis. Det var hur kul som helst, men nu är det över! Hej då!

Jaha, nu då?
Jag kan inte släppa loppisgrejen helt och startar därför en egen blogg-loppis. Det är något jag har funderat på länge och gör nu slag i saken. Det får vara ett långtsiktigt projekt eftersom att jag inte har den största bloggen. Sen kvittar det faktiskt om ni gillar det jag lägger ut för jag har i alla fall en blogg-loppis. Yey!

Jag städar, sorterar och organiserar ofta här hemma och det gör att våra förråd ständigt är fulla av saker jag tröttnat på. Det är mitt stora problem. Jag tröttnar skitfort! Och jag gillar att återvinna, både saker och skräp. Det i kombination gör nog att jag brinner lite för det här med loppisar.

Så, här är min logga.



Klicka på den lilla bilden här på sidan med jämna mellanrum och hör av dig om du gillar något.


2 kommentarer:

Sandra sa...

Åhhh mkt spännande, bara så du vet så vil jag ha första tjing på gungstolen när du tröttnat på den,. hittar ingen som annan eftersom din lilla goding fastnat i huvudet =)Kram på dig!

Emma sa...

Haha! Det ska jag komma ihåg. Om jag hittar någon liknande ska jag säga till!
Stor kram