måndag 3 oktober 2011

Tråkmåndag och sprayfärg.


Några loppisfynd en tråkmåndag som denna. Men fy, verkligen jättetråkig! Jag har alldeles för många saker att ta tag i och det gör att jag mest sitter och funderar på var jag ska börja. Jag tillhör den kategorin människor som jobbar bäst under press. Jag vet att det löser sig till slut. Jag har inte missat nån inlämning hittills och det gör att jag på nåt märkligt sätt inte kan vara ute i god tid. Jag längtar tills oktober är över för då är många inlämningar avklarade och det vankas myshelg och praktik.

Åter till fynden. Tre ljusstakar som jag har målat och en ram målad även den. Men lite svart sprayfärg kan man fixa det mesta. Och på tal om sprayfärg så har jag ett projekt på vinden som dragit ut på tiden. Jag måste inhandla just sån färg för att kunna göra klart. Men jag glömmer bort det lika snabbt som jag kommer på det. Bäst att skriva upp på min att-göra-lista.

Inga kommentarer: