torsdag 15 december 2011

Åt vilket håll? Det är frågan.

Just nu har min telefon inget skydd. Och är än så länge inte repig. Peppar, peppar... Jag tänkte mest gå in på nån bra sida och beställa ett skydd. Vadå skydd? Det finns ju en uppsjö av olika typer av skydd. Skal, skins, väskor, fodral etc. Jag kan väl inte bestämma sånt heller. Men jag fastnade för ett brunt läderfodral. Snyggt till vitt tänkte jag. Klart! Eller inte. Man ska tydligen även bestämma på vilket håll man vill ha sitt lilla fodral. Vad tror ni blir bäst?

Jag ska även fixa ett plastskydd till displayen så att jag inte alltid behöver ha det lilla fodralet. Och en hållare till bilen så att jag inte ska köra i diket när jag försöker svara. När jag åkte hem från Eksjö förra veckan hade jag riktigt stora problem när jag skulle svara. Hjärtat skuttar alltid till ett extra slag när jag fifflar med mobilen samtidigt som jag kör. Jag är verkligen jätterädd om mitt eget liv när jag kör. Inte så mycket om andras. Men det är bara pga att jag har fullt upp med mig själv.

Jag skäms lite över att ett helt inlägg handlar om min mobil. Men skitsamma. Jag skriver ju vad jag vill. Sidan där jag har hittat allt det här snygga är kanon. Ganska billig också tror jag. http://www.mytrendyphone.se. Ni kanske rent av blir sugna på något liknande? Jag kan ju kalla det dagens tips då rå.
Det här hållet?



Eller det här hållet? 
Extra säkerhet i bilen är aldrig fel.
Det här skalet hade tom inbyggt stativ på baksidan. Men det är inte så snyggt.

Inga kommentarer: