måndag 12 december 2011

En ljusglimt!


Jag klarade tentan idag! Och det känns så oerhört skönt. Hela kvällen lång ska jag bara göra onödiga saker som att blogga, läsa bloggar, surfa, kolla på julkalendern och rensa och organisera datorn.

Och jag ska försöka insupa så mycket julkänsla som bara går nu innan jul. Det har minst sagt varit fullt av annat i hjärnan de senaste veckorna. Jag hatar att jag inte kan vara hemma just nu och pyssla. Nej, för istället ska jag stressa hem på fredag och gå på julbord. Jobba på lördag, stressa hem och fixa det sista innan det blir julmys hemma hos oss. Julkänslan innehåller alldeles för mycket stress...

2 kommentarer:

Frida sa...

Grattis till att du klarade tentan! Hoppas att du hinner med pyntet också, julbord är ju rätt trevligt också ; ) Kram Frida

Martina Lundin sa...

Grattis till tentan!!