måndag 26 december 2011

Det kan inte vara sant?!

Jag har inte skrivit något på tre hela dagar och inte ens önskat god jul. Dåligt. Jag får önska god jul och gott nytt år på samma gång, för jag kan inte lova att jag kommer ihåg det nya året heller.

Jag har tagit ledigt från det mesta faktiskt. Skola, jobb, städ, disk, matlagning. Det är skönt men ibland får jag lite miniångest när jag inte kan slappna av i soffan för att det är så stökigt runtomkring. Jag borde städa. Och plocka i ordning alla fina julklappar. Men jag orkar inte.

Idag införskaffade jag det utlimata "slapp-plagget",till min sambos förtret, så jullovet är räddat. En (oäkta) onepiece som sitter som en smäck. T tycker att det är för slappt att ha en sån, men jag är ingen slapp person jag gillar bara att ha myskläder på mig.

Innan veckan är slut kanske jag inte ens orkar öppna upp datorn...

Inga kommentarer: