söndag 18 december 2011

Dagens tips: inredningsbloggar

Jag läser ganska många inredningsbloggar och har några favoriter som jag tänkte dela med mig av.

Trendenser- har koll på det senast inom inredning och design. En bra blandning av det mesta inom området. Dyrt och billigt och allt däremellan. Frida har just nu även en adventskalender där man kan vinna mycket fina designprylar.



Stylizimo är en blogg som jag började följa ganska nyligen men som verkligen är svinbra. Det kommer inspirationsbilder i mängder och i precis min smak. Och det är inte så himlans dyra grejer man behöver köpa om man vill kopiera för här är det inte bara design utan även mycket fantasi.

Husligheter påminner en del om Trendenser. Jag gillar upplägget här. Många bra tips på fina saker och även ett veckans-tema-special-inlägg som jag gillar mycket. Tex det här om julbak.



Om ni inte känner inspirerade nu så vet jag inte!

Inga kommentarer: