söndag 11 december 2011

(Nyåkers pepparkaks-♥)

Imorgon har jag muntlig tenta. Veckan innan tenta brukar alltid stressen infinna sig. Då gör jag förmodligen det sämsta för att försöka lindra den: tränar mindre och äter mer (främst sötsaker), just nu i form av Nyåkers pepparkakor. De godaste helt klart! Jag resonerar oftast så att det är okej (för mig iaf) att frossa lite extra under december. Jag är ingen frossare i vanliga fall. Sen i januari börjar (alltid) det nya livet. Och i år känns det extra kul och peppande! Jag vill bara komma igång nu, men tänkte klara av morgondagens tenta och lite julmat innan. 

5 kommentarer:

Cilla sa...

Det låter som att du är redo för lite pepp efter nyår min vän :)

Puss!

Frida sa...

Hej Emma!

Vad gott med peppisar, själv äter jag inga sötsaker alls sedan 6 veckor tillbaka...MEN på julafton ska jag unna mig ; ) Jag har äntligen lagt till dig i min blogglista nu så det ska bli lättarae för mig att hänga med i när du gör nya inlägg. Nu ska vi gör pepparkakshus! Kram Frida

Frida sa...

Hej Emma!

Vad gott med peppisar, själv äter jag inga sötsaker alls sedan 6 veckor tillbaka...MEN på julafton ska jag unna mig ; ) Jag har äntligen lagt till dig i min blogglista nu så det ska bli lättarae för mig att hänga med i när du gör nya inlägg. Nu ska vi gör pepparkakshus! Kram Frida

Emma sa...

Jag är SÅ reda för pepp, Cilla!
Och Frida, heja dig!

Cilla sa...

Härligt Emser :) Det gör mig glad och ännu mer pepp!

PUSS på dej sötnos