tisdag 14 juni 2011

En liten tulipan?

Amen grattis till mig! Så, nu är det slutpratat om den födelsedagen. Eller jag kan komma att visa bild på en present eller två. Om jag får några. Man vet aldrig. Både syrran och sambon kan vara sura för mitt inlägg förra veckan. Mamma och pappa har ju köpt så många presenter till mig innan, så dom kanske struntar i det i år.

Annars så är det en vanlig jobbtisdag. Det är rätt kul att jobba. Efter sex år på samma ställe vet jag vad jag ska göra. Och om det är nåt jag gillar, inte i långa perioder dock, så är det att göra ett jobb utan att behöva tänka. Speciellt när min hjärna har gått på högvarv de senaste månaderna. Ett tag trodde jag på riktigt att den skulle ge upp. Får det plats mer liksom?

Trevlig 14 juni på er!

2 kommentarer:

Cilla sa...

Jag tycker att det passar sig att säga grattis även här :) så Grattis!! Och när det kommer till den egna födelsedagen så får man tjata hur mycket som helst. Bara så du vet. Pussar!!

Cornelia sa...

Grattis på födelsedagen! :) Kram/Cornelia