tisdag 21 juni 2011

Tids nog??

Ibland önskar jag lite mer reaktion, gillande eller ogillande eller åtminstone ett livstecken på någon som läser min blogg. Inte så ofta. Men just nu. Det är tråkigt att känna att man bara skriver för sig själv. Det är tråkigt att jämföra sig med andra bloggar. Man känner sig liten och onödig. Tids nog tänker jag, tids nog är det min tur. Jag får bara vara lite mer tålmodig. Men va fasen?! Jag tycker att jag hör folk till höger och vänster som läser min blogg, men min besöksräknare tycks aldrig visa det. Kanske är det så att den luras?

Vilken är den bästa?

Svara för guds skull inte på den frågan. Nä, för när jag skriver en fråga vill inte jag ha några svar. Och jag är inte bitter. Haha!

Nu ska jag sova och fundera på vad jag ska skriva om imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ganska nyligen börjat följa din blogg och läser så gott som dagligen. Älskar dina små projekt och tycker det är riktigt kul att följa vad du pysslar med :j