onsdag 1 juni 2011

Ett inlägg tillägnat Storebror

Big Brother lider mot sitt slut. Jag har följt varje avsnitt, förutom ett eller två, i drygt ett hundra dagar. Det är en del av mitt liv. Varje kväll 22.00 bänkar jag mig. Lördagarna är ledigt, sen är det dags på söndagskvällen igen. Peter, Martin, Simon och Sara har liksom blivit mina tv-kompisar. det är sällan ett program har fått mig att skratta så mycket. Minst en gång varje kväll. Dom är roliga!

Det kommer att bli tomt. Men jag ska njuta de sista dagarna och fira ordentligt när det är finaldags! Jag hoppas innerligt att Snygg-Martin vinner. Eller Peter. Eller Simon.

Jag har förresten sommarlov nu. Och lite ledigt innan jag börjar jobba. Vi drar till Köpenhamn över helgen och det ska bli så skönt att komma iväg! Jag hoppas att jag kan bidra med lite fina bilder.

So long!

Inga kommentarer: