onsdag 22 juni 2011

Lite före och efter




Bänken är målad fyra gånger nu och det bruna lyser fortfarande igenom på vissa ställen. Det fick jag för att jag struntade i att grundmåla. Men jag är supernöjd iaf! Bänken gör sig bra där. Korgen som står under är från mammas och pappas vind. Där i gömmer sig skor och kepsar.
Och pallen som stod i hallen fick flytta in i sovrummet. Det blev också bra. Mer utrymme precis intill sängen och mer plats till klädhögen (som jag tog bort så fint när kortet skulle tas).

Det är kul att fixa hemma när man ser skillnad. Oftast flyttar jag bara runt blommor eller kanske byter plats på två lampor. Nu syns det ju att något har hänt. Nästa projekt? Vet inte och det är skittråkigt!

Jo, förresten, jag är ju inte klar med mitt skafferi ännu. Fortfarande ingen som sitter inne på några sjyssta glasburkar med lock? Alltså vanliga sylt- eller gurkburkar. Helst med guldlock.

Inga kommentarer: