fredag 13 april 2012

Dagens tips: tidningsprenumeration.

Jag är svag för tidningar. Jag älskar tidningar! Jag hoppar på bra erbjudanden titt som tätt. Senast var det ju den här tidningen med en premie som visade sig vara superlyx för mitt hår. Men, jag gör det endast om det är en bra premie med. Man får ju inte vara dum. I veckan damp det ner ett mail från Lindex om ett erbjudande på tidningen mama. Man får tre nummer, en handkräm och en tvål från Savon de Marseille, en Pettson-DVD och en sångbok för typ 90 spänn. Billigt! Här hittar ni erbjudandet.


2 kommentarer:

Frida Bieberbach sa...

Hej Emma!

Jag hade slagit till direkt om jag inte redan provat tvålen. Nu har jag det och blev dessvärre besviken. Jag tog den med lavendel och mina händer blev jätte torra och konstiga så jag hällde ut den och hällde i en annan för flaskan är ju grymt snygg ; )

Premier sa...

Najs!! Visst blir man helt beroende av alla dessa erbjudande med premier? Jag har svårt att motstå sådana erbjudande, för blir ju faktiskt billigt rent ut sagt :P Kram kram!