torsdag 19 april 2012

Det man inte behöver, men vill ha.

Innan september är det en hel del saker jag skulle vilja fixa här hemma. Och det finns en hel del saker som jag vill köpa. Det nödvändigaste till bebisen räknas inte in här. Jag tänker på lite mer onödiga saker som en ny dammsugare. Det har jag iofs tänkt på länge, men nu extra mycket. Synd att det kostar pengar bara. Jag vill ha en som går lite tystare och har mycket längre sladd. Är det miljövänlig och energisnål också är det bara ett plus. Och jag har hittat tre som passar in på beskrivningen. 


Skänk mig en trisslott med vinst på så tvekar jag inte!

2 kommentarer:

suz sa...

Electroluc silencer från deras miljö serie är ASBRA. Har själv en sån. Bästa som har hänt någonsin: D

Anna Blixt sa...

...vilken tur att du fyller år innan bebisen kommer ju!