tisdag 10 april 2012

Den som väntar på något gott...

Pengar, sommar, nya möbler, gröna fingrar, bruna ben... Det dåliga vädret gör mig på dåligt humör och jag drömmer mig bort. Sommaren, som kanske inte ens erbjuder sol och bad, känns just nu som det mest underbara jag kan tänka mig. Och lite skattepengar och lön på det. Som en dröm! Jag skulle gärna snabbspola. Men det beror nog också på vädret. Ge mig sol ett par dagar så vill jag säkert njuta av våren så länge som möjligt. Jag vet iaf att jag vill spendera många timmar på balkongen i vår och sommar. Men det är ett projekt att få till myskänsla där ute. Och jag är lite feg vad gäller färger. Men jag ska försöka. Bilden ger massa inspiration (och kommer från ett reportage i Expressen 2009. Aktuell inspiration så det förslår!).

Inga kommentarer: