onsdag 11 april 2012

Den som väntar på nåt gott (igen, jag vet)...

Får vänta tills mitten av september. Min lillasyster har gjort det officiellt på FB, så då gör jag det här. Och för er som inte riktigt hänger med: jag ska bli mamma för tusan!

De senaste månadernas bloggtorka och brist på inspiration har en helt naturlig förklaring som kallas hormoner. Jag går inte in så mycket mer på det just nu. Jag ville mest bara berätta hemligheten som vi burit på sedan den 16 januari.

Jag kommer att berätta mer, var så säkra. Och vill ni inte höra massa snack om graviditet, att bli tjock, må illa, barnvagnar hit och dit så vet ni var ni inte ska läsa.

Vi hörs!


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 kommentarer:

Unknown sa...

Wiiihoooooo! ÄNTLIGEN!
Guu va jag längtar!
Puss

Cilla sa...

Åh vad roligt att du äntligen skriver om det här : ) Jag LÄNGTAR också efter er bebis. Och mer blogginlägg ;) Puss å kram <3

Pernilla sa...

Ska bli intressant att följa :)

Sanna sa...

Grattis Emma!

Anna Blixt sa...

WOOPPP!!!!

linnea sa...

GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET! :D såå kul! :)

Louise sa...

Grattis vad kul! Vilken härlig tid du har framför dig. Lycka till med graviditeten och jag läser gärna om illamående, krämpor, barnvagnar och totalt lyckorus!

Frida Bieberbach sa...

Å grattis igen Emma! Det var verkligen roligt att se dig i går och Olle har nog inget emot att träffa dig igen! Han blev ju stormförtjust i dig ; )Det ska bli roligt att läsa om din underbara resa. Kram tilll både dig och Toffe!

Frida Bieberbach sa...

Å grattis igen Emma! Det var verkligen roligt att se dig i går och Olle har nog inget emot att träffa dig igen! Han blev ju stormförtjust i dig ; )Det ska bli roligt att läsa om din underbara resa. Kram tilll både dig och Toffe!

Anonym sa...

Härligt, äntligen en gravidblogg :) Jag älskar att läsa om när folk blir tjocka, mår illa och spyr i buskarna och barnvagnsinköp ska vi inte prata om, finns inget bättre. Räkna med att jag kommer hänga här dagligen from NU :)

Lycka till!
Hälsn. från en tjockis som väntar nr 2 i september :)

Lisen sa...

Gud va roligt:) Jag pratade med en som va ganska nöjd över o få kusinbarn också;) STORT GRATTIS!!! Kram!

Anonym sa...

Så glad jag blir över att läsa om er graviditet. Ett stort GRATTIS önskar hela familjen. Tänk att man kan bli så glad när en "gammal" fotbollstjej ska bli mamma!!! :)
Många kramar Ramona