söndag 22 april 2012

Jakten har börjat...

Barnvagn, babyskydd och babymonitor. Det är sökorden jag googlar mest på just nu. Vagnen är typ bestämd, likaså babyskydd så då återstår monitor. Jag kom över tre tester som jag tänkte dela med mig av. Här hittar ni ett ena,  här det andra och här det tredje

Om jag blivit nåt klokare? Ja, jag tror det! Jag fick även råd av en mamma och en soon to be mum att inte lägga för mycket pengar på en monitor. Jag var helt inställd på att jag ville ha en som visar bild, men har nog tänkt om lite. Och nu när jag läst på så verkar det ju finnas flera bra alternativ som inte ruinerar mig. Jag gillar prylar och tänker lätt kvalitet och skiter i priset. Men nu när vi har en låång lista med saker som vi ska köpa måste även jag börja tänka ekonomiskt.

När jag ändå håller på länkar jag till två andra tester- babyskydd och febertermometer.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Feber termometer för den första tiden ska man använda den vanliga för rumpan eftersom små spädbarn inte är färdigutvecklade i sina öron. Läste detta någonstans..men kan för tillfället inte komma på vart..Kram Veronica

Emma sa...

Jag har också läst det. Insåg när jag hade länkat till testet att det bara var till öron och panna. Bra uppmärksammat! =)