söndag 22 juli 2012

Impulsiv söndag.




Dagen blev inte alls som jag planerat. Den började med balkonghäng och en ny bok eftersom att solen visade sig. Men det var så varmt att jag fick bygga ett eget solskydd av tvättställningen och en fleecefilt. Precis när jag byggt klart och hade läst två sidor ringde mamma och undrade om jag inte ville följa med till Kisa.
-Vi är i Vimmerby nu!
- Okej, stress, jag hänger med!

Nu sitter jag på tåget på väg hem och känner mig nöjd med dagen. Jag har ätit gott, träffat en himlans massa släkt och bara haft det bra i farmors stuga.

Helgen kan sammanfattas med ett ord: släktträff. Jag har nog aldrig träffat så mycket släkt på två dagar. Kul! Och vuxet på nåt sätt.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Louise sa...

Man tager vad man haver. Kreativ du är!