söndag 15 juli 2012

Projekt Babynest.


Om man inte kan vara ute på balkongen och pyssla så får man hitta på inomhuspyssel. Jag har lånat mammas symaskin och hoppas att jag inte tar mig vatten över huvudet när jag ger mig på det här som ska vara så bra- ett babynest. Det är som ett litet bo åt bebisen. Beskrivningen jag har hittat, efter tips från en vän som gjort samma sak, verkar enkel men med min syvana kan det här sluta hur som helst. Jag är spänd på att börja men bara att ta tag i saxen känns otäckt...

Nej, nu kör jag! Klipp, klipp...
Published with Blogger-droid v2.0.5

1 kommentar:

Louise sa...

Proffs vet jag inte men nåt borde jag ha lärt mig efter 3 graviditeter;) Att få respons och positiva kommentarer är alltid uppskattat när man har blogg. Jag gillart också! Jag gillar att läsa din blogg, den känns så du. Du har så mycket bra tips på allt möjligt, sånt gillar jag. Lycka till!