söndag 14 april 2013

Det var väl tusan också.

Soliga härliga söndag! Är det vår på riktigt nu?
Med tanke på hur vädret sett ut sen Elvin föddes skulle jag tro det. Jag har nog aldrig memorerat väder som jag gjort sen han kom.
Jag har varit hemma sen i augusti. Sommaren tog slut i princip samma dag jag gick hem från min sista arbetsdag. Solen bara försvann. Sen i september kom Elvin. Ja då regnade det konstant i två veckor. Efter det blev det höst och svinkallt. Blåsigt värre. Sen dröjde det inte länge förrän snön kom. Tidigare än vanligt. Kuul! Och som ni vet låg den kvar länge. Solen kom och värmde oss för nån månad sen och det var faktiskt riktigt härligt väder, trots att snön låg kvar.
Men nu då, när våren äntligen kommer då har jag praktik i två veckor och ska vara inomhus! Är det oflyt eller vad? Typiskt iaf.

Jag passar på att njuta på balkongen en stund innan det ska packas, tvättas kläder och lagas mat inför.vår långvistelse i Kisa.

Fin söndag på er!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: