måndag 29 april 2013

Första gången.

Tröttnar man nånsin på känslan av att göra allt för första gången med sin älskade lilla bebis? Jag kan tänka mig att första barnet är speciellt på det viset, när det är första gången även för en själv.

I torsdags kväll när jag höll på att packa inför helgen låg Elvin på mage på golvet bredvid och styrde med nåt. Alltså precis bredvid. På två sekunder, när jag vände bort huvudet, satte han sig upp. Från liggande till sittande bockar jag av då. Sen dess har han självklart gjort det mest hela tiden.

Igår när vi var på sightseeing i Lund passerade vi en lekpark och Elvin fick testa att gunga för första gången. Han gillade det väldigt mycket så nu blir det garanterat många lekparksbesök. Tur att vi har en väldigt stor och fin lekpark här i Vimmerby. Som vi längtar tills Astrid Lindgrens Värld öppnar.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: