torsdag 4 april 2013

Vad vi styr med.

Dagarna går. Och dom går snabbt. Igår var jag i skolan hela dagen och tyckte faktiskt att det var riktigt kul. Av tre anledningar. Det var skönt att bara tänka på sig själv under en hel dag. Jag valde tom att sitta själv och äta lunch och det var fantastiskt. Sen fyndade jag en jättefin matstol till Elvin men den får nog stå på vinden tills han vuxit i den. Och nummer tre, jag hade väldigt trevligt sällskap på tåget både till och från skolan. Lyx!

Som om inte det var nog så var jag på en väldigt trevlig tjejmiddag på kvällen. En dag som bara består av egentid existerar nästan inte längre. Och det är helt okej. Men det var jäkligt skönt!

Idag hade vi lekdejt här hemma med två av mina mammavänner. Det är skitkul för vi fick alla tre små bebispojkar under sommar och tidig höst. 6 juli, 17 augusti och 18 september. Elvin var sist ut. Det är så häftigt att följa deras utvecklingar och framsteg. Och nu kan dom nästan leka med varandra. Eller på varandra var det mest idag. En favoritsyssla verkar vara att hålla i samma leksak och dreggla ner den lite.

När dom hade gått hem åt vi mellis på balkongen och njöt av solen en stund. Det är som att man tar vara på minsta solstråle nu innan man vet om solen är här för att stanna.

Jag hoppas på lika mycket sol imorgon.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: