fredag 12 april 2013

Stockholm. Och air.

Jag har spanat in Ikeas nya Stockholms-kollektion. Det var lite för mycket brunt för min smak men hittade några godbitar. En ljusstake som jag faktiskt inte riktigt förstår hur den kan stå, men fin iaf. Och ett påslakanset men fint mönster. Jag äälskar påslakan. Hela sovrummet känns ju som nytt. Just nu har vi bara två set som vi varvar. Vi kör med dubbeltäcke och har inga så många att välja på. Jag har bäddat rent ikväll och kände verkligen att jag vill ha nytt. Den gula mattan är egentligen inte jag alls, men något tilltalar mig. Jag gillar mönstret. I ett barnrum hade det ju varit superfint. Lycka den dag jag får fixa Elvins rum, i ett hus på en gata i den här staden. Lycka. Den som väntar på något gott, kan får vänta jäkligt länge.

 Sen har jag fått ett crush på Nike Air. I alla möjliga modeller. (Bilderna har hoppar runt och jag orkade inte fixa om ni stör er på ordningen. För det gör jag.)

STOCKHOLM Påslakan 1 örngott IKEA Känns krispiga och svala mot din hud eftersom de är gjorda av bomullspercale, tätvävt av fint garn.  

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja är mer eller mindre förälskad i de orangea Niken i vintagemodellen...så fina!!! E det andra Ikea?? Ha en bra kväll!!