lördag 27 april 2013

Jag klagar inte.

När man bor på hotell börjar dagen i princip alltid med en brakfrukost. En efterlängtad sådan för min del för jag har knappt ätit frukost under mina praktikveckor. Sen har vi gått på stan hela dagen. Elvin har varit så duktig och glad trots att vi sprungit in och ut i äffärer och han snällt bara fått hänga på, sittandets i vagnen. Kanske var det hans nya keps som gjorde susen?! När klockan var halv tre och plutten bara hade sovit 40 min var det dags att gå hem. Vi mellanlandade hos moster Anna och satt ute i solen och åt medan Elvin sov i närmare två timmar. Skönt, skönt, skönt! Väl tillbaka på hotellet var vi så trötta så vi beställde upp maten på rummet. Väldigt lyxigt!

Nu sitter jag med färg i håret och hoppas på att bli en nyans ljusare. Det enda jag önskar nu är en hel natts sömn.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Louise sa...

Gud så härligt att höra att Elvin älskade att shoppa. En nöjd och glad unge, det finns inget bättre! Gott med hotellfrukost, jag längtar tills vi åker till Liseberg och bor på hotell. Äta en brakfrukost:)