tisdag 12 april 2011

"Det enda som är lite halvdåligt på mig är väl näsan"

Citat av min fina sambo när vi diskuterade vilka bra och dåliga gener vi för vidare till våra kommande barn. Jaha, då hänger det väl på mig då... Han är helt fantastisk på alla vis och jag tycker ju självklart att han ser bra ut. Och det gör han också som ni förstår. Haha! Om man ändå kände så...


Jag önskar att mitt barn också kommer att ha kulturknut som 4-åring. Jag hade sjukt mycket hår som liten och föddes med en mindre peruk. Men jag hade även en riktig kagge. Den behöver inte föras vidare. Mina armar gick under namnet "fläskkorvarna"... Det är kul att fantisera om hur blandningen kan bli. Men något vi båda har är stor benstomme, så vi räknar med ett stort barn. Alltså inte nu. Vi fantiserar bara...

3 kommentarer:

Cilla sa...

Alltså Emma, 4 år och kulturknut. Jag har inte haft så mkt hår i hela mitt liv ;) Söt var du iaf!

Puss

Charlotte sa...

Sööööööt!
Och till Cissis kommentar säger jag bara: HAHA!

Anna sa...

Haha! Lilla kaggen du hade, jaa. For att inte tala om armar och lar. Hehe...