onsdag 6 april 2011

Ikväll ska jag se Big Brother och njuta av att inte behöva somna exakt när det är slut. Sen känns det helt fantastiskt skönt att inte behöva gå upp 04:47 imorrn. Jag är schemafri både torsdag och fredag. Sex veckors konstant trötthet är förhoppningsvis över!

Jag tror inte att jag har nämnt det här på bloggen men jag håller på med ett personligt förbättringsprojekt och imorgon fortsätter det. Det började med en klippning för några veckor sedan, imorrn är det färgning som gäller. Sen har jag beställt en tandkräm som ska vara super. Det gjorde jag sjävklart på Shoptime (gäller endast idag). Tanken med det här projektet är att jag ska känna mig lite snyggare! Försöka går ju... Haha! Jag ska även öka träningsdosen lite för jag har inte hunnit träna alls så mycket som jag har önskat under praktiken. Jag återkommer i början av sommaren för utvärdering.

Imorgon ska jag berätta om det som låg i paketet. Det ingår också i projektet.

Inga kommentarer: