fredag 1 april 2011

Det vanliga fredagstugget

Det är tidig fredagsmorgon och jag är piggare än på hela veckan. Jag var klar en kvart tidigare och hann pyssla lite hemma. Halv sex, fullt normalt. Jag tror inte att det är fredagen i sig som gör mig pigg, utan det som komma skall i helgen. Ikväll är det kalas och det är ju alltid trevligt! Jag behöver inte tänka på fredagsmat. Och resten av helgen har ni koll på! Idag är även sista fredagen på praktiken, nästa vecka bara mån-ons. På fredagar är det fredagsfika och det är supertrevligt! Det är en rolig dag med hembesök hos en patient som väntar.

Ibland, inte ofta alls, är det skönt att gå upp tidigt så att dagen blir lång.

FB är garanterat fyllt med likartade statusar idag. Mer fantasi till folket! Och till mig...

Fin fredag på er!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: