söndag 10 april 2011

Ikväll har något SJUKT hänt...

Jag och ev fyra vänner, med säkerhet tre, har ikväll under samma timme börjat må illa, en kort stund senare har tre av dem spytt. Jag mår illa och har magkramper, så jag väl mitt roliga framför mig. Det känns skönt att veta så här inför läggdags. Förstår ni vilken superbakterie som har slagit till? Helt sjukt ju!

Jag har hyser starka misstankar mot en underbart söt liten ettåring som jag myste med igår. Hon heter Nova Florin och hennes mamma Jennifer bjöd på fika hemma hos dom igår.

Jag avslutar här och lägger mig i fosterställning...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Alltså... Jag vet inte vad jag ska säga... Jag tycker SJUKT synd om er. SJUKAN är ett helvete. Misstankarna är starkt ritktade mot min ettåring. Jag ska ta ett snack med henne, jag lovar. ;)

Fårlåt. Men jag måste skratta lite. HAHAAAAA! Förlåt, jag ska skärpa mej. Hahaaa!
100% smittrisk på den fikan!

KRYA PÅ DEJ/ER ♥

Emma sa...

Jag har skrattat flera gånger i eländet. Sjukt är ordet! Tur att Nova är söt som socker.
Puss