lördag 23 april 2011

Efterfest

Men herregud, jag gick till Harrys, förlåt Chaplin och det nästan helt i onödan. Det var lite småtrevligt, det var det, men jag trodde inte att jag skulle gå hem själv. Karln jag bor ihop med hade andra planer så jag hade kunnat gå hem mycket tidigare om han bara talat om det. Jaja, det är inte hela världen. Jag kryper helt enkel till kojs och väntar på att bli väckt nån gång framåt småtimmarna. Kul...

Jag har precis intagit en nattmacka och den satt som en smäck.

En sak till bara, det pratades om en skvallerblogg under kvällen och om jag hade haft en så hade jag kunnat skvallra lite nu. Tissel, tassel... När man går ut nykter och sinnena är på helspänn snappar man upp en hel del. Jag ska bara komma ihåg allt tills imorrn.

Tack för en fin kväll till en vän som "Ramlar dåliga gatan fram".

Godnatt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hör min egen puls i öronen för att jag är bakis.
Men nu, nu skiter jag i det hur hög pulsen än må vara. Jag kommer ändå på fikan, jag vill höra skvaller!
Puss

Cilla sa...

Jag vill också höra skvaller. Jag kommer :)

PUSS!