måndag 11 april 2011

Knappt levande...

Vid tio i fyra inatt var jag på toaletten sista gången. Till en början höll jag räkningen men gav upp ganska snabbt. Jag sov på hallmattan till kl fem för att sen parkera mig i soffan, så jag känner mig riktigt mörbultad.

Nu är jag konstigt nog hur pigg som helst och törstig. Jag tackar gud för juicen jag köpte i förrgår. Det är nämligen det enda jag är sugen på! Med darriga händer sörplar jag lite ur sugröret. På återseende...

Published with Blogger-droid v1.6.7

4 kommentarer:

Sara sa...

Min natt har sett ut exakt likadant :( Ligger i fosterställning och håller på att törsta ihjäl, vågar inte dricka nåt för allt har kommit upp hittills.. Men krya på dig! Puss

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeeej! Skojar ni med mig?! Hörde att Johanna blev dålig igår... Smittade ni oss nu då?!
Den som lever får se :)

Kram o Krya på dig!
Jessica

Unknown sa...

Jisses... Jag undrar över det här alltså. Med all säkerhet kommer det ju från Rådjursstigen 24 där ni alla som nu är sjuka befann er samtidigt i lördags.
Men vi är ju inte sjuka och har ju inte haft det sedan i tisdags förra veckan.
Matförgiftning skulle ha kommit tidigare. Å varför bara er fem i så fall?
Å vi har ju haft andra besökare här också som inte fått det.
Ja jag fattar inte. Helt ledsen är jag för er skull iaf. En tröst är kanske att det går snabbt över!

KRAM

karin sa...

krya på dej emma! kram