tisdag 26 juli 2011

Den sista knuffen

Ibland räcker det med det lilla. Jag har under ett par veckor funderat på att ändra min livsstil. Främst kosten. Min mage slog bakut under sista månaden i skolan pga all stress och det håller tyvärr i sig. Dålig kost och stress är den största anledningen till magbesvär. Stressen försvann av sig självt när jag hade skrivit sista tentan, men problemet kvarstår. Att fortsätta äta dåligt gör ingen mage bättre. Sen tänkte jag få in lite mer träning, helst något varje dag. Bla, bla, bla. Ja, ni känner säkert igen er i dessa tankar. I många fall kanske de stannar som bara tankar. Men då kan det te så passande att man har vänner i samma situation, fast kanske inte med en dålig mage. Vänner som också vill förändra och förbättra. Min vän Cissi är inne i en sådan period nu och jag hänger givetvis på. Hon kör peppvecka på sin blogg denna vecka. Kika in!

Lunchen är slut och jag måste kila. Ses!

1 kommentar:

Cilla sa...

Bra där Emma :) Utan vänner, inget pepp. Det är tur att vi har varandra <3

PUSS