söndag 10 juli 2011

Jag har vunnit något för 2000 spänn!

Under helgerna läser jag mest min mail från mobilen och det är tydligen lätt att missa ett väldigt viktigt mail då. Jag satt i soffan med en vän och kollade senaste mailet när jag helt plötsligt ser att det står Grattis Emma, du har vunnit! Först tänkte jag att det var ett skämt, men såg sedan att jag kände igen bloggen. En av Sveriges största inredning- och designbloggar trendenser nämligen. En blogg som jag och väldigt många andra följer dagligen. För ett tag sen var jag med i en tävling där och man kunde vinna krukor till ett värde av 2000:-(!) från det här stället. dbkd heter det och mycket fina saker. Det är ganska enkla krukor och det passar mig perfekt.

Jag har alltså vunnit krukor för 2000 kronor och jag är superglad! Tack Frida på trendenser!

Här kan ni läsa om det ofattbara och dessutom vara med i ny tävling där man kan vinna en mycket fin radio.

Inga kommentarer: