tisdag 26 juli 2011

Peppvecka och delmål

Mina små delmål den här peppveckan är:
  • träna minst 30 minuter varje dag
  • inte äta godis (undantag är fika och mörk choklad (minst 85%-ig))
Jag har två av mina tre lediga dagar den här sommaren nu på torsdag och fredag. Vi ska iväg på en tripp med vänner så det kan bli knivigt att uppnå delmålen. Förhoppningsvis hänger två av tre, den tredje ska föda om tre veckor, med på peppet. Jag ska packa ner löpardojjor och gummiband och en en jäkla massa disciplin.

Jag uppdaterar på söndag om hur det har gått. Förhoppningsvis kan ni få hänga med på lite aktiviteter.

Mer info om peppveckan hittar ni här --> hos Cilla

På återhörande!

1 kommentar:

Cilla sa...

Härligt Emma :) Att faktiskt tänka att man ska träna/röra på sig och packa ner hjälpmedel är toppen. Halva vunnet liksom. Jag håller tummarna för att dina medresenärer hänger på! Heja er och om vi inte ses innan så hoppas jag att ni får en trevlig helg! Puss å kram