onsdag 20 juli 2011

Fotoskolan igen







Jag är er riktig amatör-fotare. Inte fotograf på långa vägar. Fotare alltså. Men jag vill gärna lära mig mer om min kamera och bli bättre. Josefins små tips kommer definitivt hjälpa mig en liten bit på vägen. Jag har bara en digitalkamera och man kan inte göra underverk med den så det får bli vad det blir liksom. Tur att jag var iväg i lördags och hade små minimodeller med. Utan dom, ingen läxa. Och utan att veta det har tjuvtränat på nästa veckas läxa- fånga barnen på bild. Ja precis, som jag försökte.

2 kommentarer:

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge! sa...

Men du har ju fått med många fina bilder på barnen, den första gillar jag det fina ljuset i och den spännande vinkeln i den fjärde. Roligt att du tjuvstartade lite med morgondagens del med.

Jag länkar din läxa hos mig. :-)

Yohanna i Las Palmas sa...

Hejsan!
Kom förbi här för att se hur du gjort med fotoläxan.
Kul bilder och det som är så svårt att få ungar bra på bild.
Hälsningar
Yohanna